maanantai 1. helmikuuta 2010

I must confess I'm in love with my own sins.




Mulla on vähän valju fiilis muttei ihan kauheekaan, ainakaa verrattuna viikonloppuun.
Tein jonkun masennustestin, jonka mukaan oon masentunu.
En tiiä yhtään ku pelkään että tää onki jotain kuvitelmaa tai harhaluuloa.
Matikantunnilla mun mieliala piristy ku Riikka sanoi mulle
niin ihania asioita että mun itsetunto oikeesti nousi, ainaki vähän :)
On vetämätön olo ja pitäis mennä koiran kanssa ainakin lyhyelle lenkille. Voisin tietty¨
tehä vähä pidemmänkin nii sais vähän kaloreita kuluu.
Yks tuttu poika on alkanu jutella mulle galleriassa tosi paljon ja alan pelkää et se on
ihastunu. Pyys meseeki. Mä en tiiä mitä tästä seuraa mut sen tiiän että ajattelen sitä
vaan kaverina vaikka se onki ihana ihminen. Mä en ylipäänsä tiedä onko musta
seurustelemaan just nyt.
Koulussa on välillä sellanen turha olo, että kukaan ei oikeesti välitä musta. Se rintaa
vihlova tunne ei oo onneks tullu viime aikoina.
Oon muuten huomannu että oon oikeesti aika hyvä vääntämään tekohymyjä ja keksimään
selityksiä. Viikonloppunaki selitin iskälle että mulla on koulustressiä, vaikkei koulu
oikeestaan ees jaksa kiinnostaa mua nyt kovin paljon.


Food Today:
2 kuppia vihreetä teetä
2 kiiwiä
1 appelsiini
2 myslipatukkaa
vähän tonnikalakastiketta + pastaa
2 näkkäriä

+ äiti tekee kasviskeittoa.
oon kohtuutyytyväinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti