sunnuntai 7. helmikuuta 2010

Panic song


Mulla on ollut aika kaamea viikonloppu. Eilen mä sain tietää asian joka on salattu multa 15 vuotta. Se oli aika rankkaa kuultavaa. Eilen äiti myös näki kaikki mun viillot.
Huomenna mulla on psykologi ja tuntuu jotenki raskaalta mennä kouluun, vaikka näkeekin kavereita. Mun koko ens viikko on ihan täynnä.
Huonot puolet: viikonloppuna väsyttää ihan helvetisti.
Hyvät puolet: ei ehdi syödä.
Äiti sanoi tänä aamuna että mä näytän kaamean pieneltä.
Mä katoin itteäni peilistä ja näytin kaamean läskiltä. Mun pitäisi oikeesti nyt yrittää laihtua vähintään se viisi kiloa. Sit voisin olla tyytyväisempi ja päästä vauhtiin tai sitten se vois olla mun lopullinen tavoite. Ainakin 7-luokalla olin pari senttiä lyhyempi ja sellaset just 5kg kevyempi ja kaikki haukkui anorektikoksi.
Että juu ehkä se 5kg riittää. Huomenna siis taas aloitetaan.
Pitäis varmaan huomenna pyytää että mulle tehtäis joku masennustesti,
kun DEPS-seula-testin mukaan oon masentunut mut enpä sitten tiedä.
Mua vaan edelleen pelottaa että tää on mun jotain omaa dramatisointia
tai jotain.
Kai se huomenna selviää...

valopilkkuna se että Green Day tulee vihdoin suomeen! tätä on odotettu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti